Långpromenad med hundarna

Ibland blir dagen bara såååå mycket bättre av ett samtal.

Efter att jag och Malva kom hem från ÖF så fick vi ett samtal ifrån Linn, som var ute med Sam och i närheten av oss, som frågade om vi skulle gå en runda med hundarna. Glad blev jag :) Hade nämligen tänkt att gå ut med Gizmo och nu med det underbara sällskapet så förgyllade det min dag.

Det blev en promenad på 3 1/2 km och vi hade våra hundar lösa mestadels hela rundan, bara i bostadsområdet fick de vara kopplade.

Sam och Gizmo går jätte bra överens, med tanken på min dominanta underbara lilla hane Gizmo och stora snällaste hanen Sam. Sam är en blandning mellan pitbull/amstaff/rottweiler och är så otroligt snäll..

2011-12-08 @ 14:33:11 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: valeria- Mamma till Williot

Härligt med promenader! :)

2011-12-08 @ 15:41:59
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0