Dagen i sin ära

Dagen idag har varit lugn.
Det började med sovmorgon till halv 9, det var då iallafall Malva vaknade men låg kvar i sin säng, jollrade, busade och pussade på sina nallar i sängen till jag klev upp strax efter nio. Så sovmorgon idag vilket jag behövde och klagar inte på för lite sömn :)
Malvas farmor tittade förbi idag med. Pratade om julklappar och lite smått och gott till Malva. Annars har vi haft 8 timmars tvättning idag, handling och promenad med Gizmo.

Malva somnade strax innan 8 tiden så vi får se när hon vaknar imorgon. Jag är tillgänglig för jobb nu veckan ut så behöver de hjälp så kommer jag att hoppa in annars har jag dagen imorgon fylld med lååååånga promenader och tjejsnack!!

Nu ska jag och sambon titta på en film innan det är dags för att krypa ner i sängen. Det är för en gångs skull är det riktigt och då menar jag riktigt kallt i vår lägenhet, så det blir överkastet på i natt!!

2011-12-12 @ 22:32:43 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

låter som en bra dag :)

2011-12-13 @ 10:31:04
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0