Film tips. Film tips.

Something Borrowed
En film som handlar om vänskap på test och kärlek för en annan som är "förbjuden".
Alltså en film som jag gillar. Ingen dirket chickflick-movie utan Drama i massor och lite komedi. Kate Hudson är en av skåderspelerskorna. Jag tycker den var bra, lite rolig men mest drama. Lätt en film jag ska se om någon dag :D




How Do You Know
En drama/komedi film som handlar om Lisa (Reese Witherspoon) och vad hon ska göra när hon ej längre får göra det hon lever för. Hon träffar helt 2 olika killar, som hon båda gillar men på så oliak sätt. Vem väljer hon och kommer hon ens välja någon, när det tidigare ej varit intressant.
Jag tyckte denna var rätt okej. En film att se om man är sjukt och bara vill ligga i sängen/soffan och titta på film. Smårolig imellanåt men inte så vidare en film som måste ses.

 

2011-08-17 @ 18:49:00 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till Emanuel

Så bra med lite filmtips. Den där Something Borrowed skulle jag nog vilja se:)

2011-08-17 @ 21:46:08
URL: http://annathomsson.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Lovisa

Jadå, det var vi på Maxi :)



Skönt om det verkar bli bättre med Malvas mage. Måste ju vara perfekt att kunna få det på recept sedan, antar att det kan bli ganska dyrt med specialersättningar... När jag var liten fick vi min glutenfria mat på recept :p

2011-08-17 @ 22:11:54
URL: http://lillalois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0