1 1 veckor <3

Nu har vi gått in på 2 siffrigt och idag 12.51 blir Malva hela 11 veckor.
Jag kan inte förstå att det hela 11 veckor sedan jag låg och födde Malva. Visst gjorde det ont och jag sa att jag aldrig mer skulle skaffa barn, just pga av förlossningen, men det vara bara då och jag skulle ej kunna tänka mig ett liv utan dig, Malva <3 Att föda barn är något helt otroligt som vi kvinnor är skapade för att bära på barn, det är en ära.. Vi är stolta föräldrar & vi älskar dig av hela våran hjärtat!

2011-08-25 @ 09:24:48 Malva 0 - 3 mån Permalink


Kommentarer
Postat av: Saran - Mamma till Julian ♥

haha jaa, precis! Det ska börjas i tid ^^



Ja, jag håller helt med där! Jag tycker varken det är fel att sova med sin bebis i sängen, eller ha den i en egen säng för alla är så olika och det finns inget som fungerar hemma hos alla :)

2011-08-25 @ 12:14:23
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Emelie- mamma till Cornelia

Jo det är svamp hon har :) Men det var inte så mycket så änsålänge gör dom inget åt det för det brukar gå över av sig självt :) Kan vara därför jag fortfarande är så öm om bröstvårtorna också, så hoppas det blir bättre snart!

2011-08-25 @ 12:58:16
URL: http://litetunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0