Underbara härliga fredag

Dagen hittills har varit bra. Solen skiner och det är lite värme. Ikväll ska jag träffa en del vänner. De som jag spenderade ett helt år med + hela sommaren med massar roligheter och partaj. Ikväll drar vi ihop ett gäng och det ska bli såååå kul att få träffa alla. Självklart blir det alkoholfritt för min del och jag kommer ha lika kul ändå :) Jag är redan super glad att bara få träffa alla nu en sista gång, iallafall alla samlade innan bebisen kommer. Då man är en valross förtillfälligt och brist på snygga kläder så får det bli något som passar, hmm.. Det var svårt!

 

 


Lite bilder ifrån förra året !

2011-04-15 @ 14:48:55 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Vilka härliga bilder :) Hoppas att du får en supertrevlig kväll gumman och att du hittar något att dra på dig <3

2011-04-15 @ 16:45:20
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0