Tvättat bebisens sängkläder

Jag har nu tvättat bebisens sängkläder. Har för tillfälligt 2 olika uppsättningar.
Det som bebisen först ska få ha i sin säng är nu på täcket och väntas på att få bäddas på. Men sovrummet är ännu inte helt klart och gravid som jag är kan jag inte fixa klart det själv. Jag ska försöka bli klar imorgon när sambon kan hjälpa mig! 

Nu ska jag dock sätta mig på balkongen en stund och få lite färg i ansiktet. Blåser kallt här idag, men solen den skiner ändå så jag är glad :)

2011-04-29 @ 15:31:27 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf i Norrköping

Det förstår jag verkligen att du gör :)!



Åh tack så mkt :)!

2011-04-29 @ 16:49:50
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Skönt att njuta av solen! :) Ta allt med ro, du hinner få klart rummet =)



Krmis

2011-04-29 @ 18:08:28
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0