Solat och shoppat

Imorse direkt när jag klev upp började jag pyssla lite, sen blev det en snabbfrukost och en rastning av Gizmo i hundrastgården i närheten, sen var det bussen ut till min Svägerska och hennes son Leon. Lite sol och bus blev det idag!

 
En mysig Leon i sin nya solhatt, en riktigt bestämd gosse där :)

Sedan hämtade sambon upp mig och vi åkte ut till ikea och köpte ett skötbord, bäddmadrass till spjälsängen, nattlampa och lite lakan och sånt.. Imorgon är min plan att hitta en bädd till skötbordet, får se om jag hittar någon fin sådan. Har även nu pysslat lite till men inväntar på att ta en dusch och se om jag fick någon färg idag :)

2011-04-26 @ 22:34:55 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Sicken liten goding. Det är så gulligt med solhatt, alex har oxå en.



Tack gumman, påsken har vart toppen. Hoppas ni haft det bra. Vi har ju haft fantastiskt väder, verkligen sommarvärme :) Ser ut att bli ännu en strålande dag ;)



Kramar <3

2011-04-27 @ 08:53:38
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0