Pyssel och läkarbesök

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon. Gick inte och la mig förens kl 2 igår natt, satt och mös med min sambo och han lyssnade på bebisen så ville inte sova då :) Frukosten är iallafall intagen och jag ska ut och rasta Gizmo nu. Sedan ska jag göra det som jag gjort hela veckan, fortsätta och pyssla här hemma. Har en del småsaker att göra och skulle behövt åkt ut till ikea idag, men jag har en känsla att sambon ej är så sugen på det. Men ska försöka mitt bästa :)
Jag har även tvätten vid 12 och sen ska jag på ett läkarbesök idag. Vi ska prata lite om min foglossning och mina sammandragningar. Hade tänkt hinna ut i solen idag, men vet ej om det blåser för kallt eller inte för att sätta mig dr ute.. Ska se :)

2011-04-28 @ 10:28:23 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Verkligen underbar ! Lycka till föresten :)

2011-04-28 @ 13:42:08
URL: http://amandamariaahlberg.blogg.se/
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Jaa, jag tycker tiden går nog sakta ^^ Men när jag håller på att planera dopet nu så har jag i alla fall något att tänka på och då går det lite fortare :D

2011-04-28 @ 13:45:36
URL: http://saharan.blogg.no
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Svar: Ja de är nog inte alltför sällsynt tror inte jag heller men de jag läste om var plexusskada och det är nerverna som har slits i då :)

2011-04-28 @ 14:40:51
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0