Det där med sömn

Inatt sov jag inget, kunde inte sova så vid 5 imorse tog jag en lång promenad med Gizmo. Det var inte någon annan ute, såg bara en bil på hela rundan. Det var så himla lugnt och skönt. Solen var precis påväg upp och fåglarna kvittrade så fint, det var helt underbart att vara ute vid den tiden. När vi kom hem var kl 6 och då så badade jag av Gizmos tassar lite och sen tog jag täcket och la mig på soffan ett tag. Jag somnade tillslut och nu har jag varit igång i 3 timmar. Sömn är överskattat, det är inget vi behöver, eller inte!

Men jag har sovit lite nu på morgonkvisten och ska nu joina Gizmo på balkongen i solen en stund, ska strax laga mig något att äta och sen ska jag iväg några timmar med Jessica och hennes mamma. Vi ska ha lite tjejmys :)

2011-04-17 @ 13:51:03 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

det var inte dåligt att ge sig ut på en sån tidig promenad... men jag förstår att du blev rastlös till slut.. å ja.. man får faktiskt sova på dagarna! :)

2011-04-17 @ 22:04:11
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0