Dags att ta tag i saker och ting kanske

Nu de senaste dagarna har jag suttit och fyllt i boken om min graviditet. Har inte skrivit i den sedan vecka 14 ungefär och har en hel del att fylla i. Sakta går det men jag tar det bitvis. Så det ska jag nu ta och fortsätta med. Måste även ringa en flera samtal imorgon med, ska bara få tummen ur och ringa!

Jag ska strax sova. Jag har haft en värk i magen och neråt, lite som en mensvärk, + att magen har sjunkit lite så det börjar tära på min rygg. Ska skriv lite mer i boken nu och sedan ska jag gosa med min älskade mysiga hund  <3

2011-04-11 @ 22:35:16 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: jen

bebis har nog lagt sig med huvudet neråt, då kan magen sjunka o man kan känna av det som mensvärk när huvudet fixerar sig oxå.

2011-04-12 @ 00:01:46
URL: http://lifeofjen.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad kul med en sån där bok under graviditeten :) Det är jobbigt att ta sig tid, men jättekul efteråt! Man glömmer så lätt annars

2011-04-12 @ 04:07:47
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0