Bästa måndagen hittills

Mitt besök hos min barnmorska gick bra. Blodsockret var bra, järnvärdet låg dock på samma som sist, men i och med att jag gör mitt bästa med järnrik kost + äter järntabletterna och att det inte hade sjunkit sen sist så var det helt okej. Bebis och jag följer kurvan fast vi ligger lite längst linjen så vi hoppas att vi inte stigit över den till nästa gång :D

Järnvärde: 110
Bebis hjärtslag per minut: 155
Sf-mått: 34 cm

Syrran är nu här och vi har haft en super bra dag hittills. Varit ute på långpromenader, vi båda sov en stund på dagen, ätit gott, skrattat och nu sitter sambon och syrran och spelar Wii sport resort medans jag sitter här och fixar med en film samtidigt. Det blir nog Paranormal Activity 2 ikväll efter Big Brother, vi får se vad vi orkar..

2011-04-18 @ 20:02:02 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Moa <3

Åh den filmen är läskig!

2011-04-18 @ 20:41:15
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad härligt att det gick bra! Ligger ni högt upp på linjen? :) Det är så kul att det kan vara så olika! Jag har för mig att vi låg på mitten ungefär och Minna vägde 3590g när hon föddes :)

2011-04-18 @ 22:38:33
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0