Min lille plutt

Har nyss badat Gizmo, efter att han hade busat i skogen med Nalle och ni kan gissa hur skitig han var. Oj oj oj.. Måste rensa badkarsavloppet sen. Gizmo har lärt sig att hoppa upp i soffan nu, och vad tror ni han gjorde efter att han hade badat och var riktigt blöt? Jo visst hoppar han upp i soffan för att torka sig. Jag skrek ett väldigt strängt men tydligt NEJ och ner for han fort som tusan..

Men jag kan inte låta bli att älska honom, han är mitt allt <3 =)



Här ligger han och tuggar på sin favorit leksak. Ett lejon som piper!

2010-09-10 @ 13:28:37 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Så söt! :D



Svar: Haha, jag kan tänka mig det. Men det är sådant man får stå ut med ;D

2010-09-10 @ 13:47:23
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: miss P E

Man kan väl inget annat än att älska en sådan liten sötnos :)

2010-09-10 @ 23:30:43
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0