Tråkig dag

Idag är det verkligen en tråkig dag här.
Vädret är så trist, grått, kallt och halvblöt och jag känner mig på ett halvsegt humör. Idag blir det lugnt för min del, har lite jag måste fixa med och styra med här hemma, sen ska jag ringa till verkstaden om bilen och förmodligen hämta den. Om bilen får komma hem idag så ska ev jag och sambon på resturang och äta lite gott. Men annars blir det god mat hr hemma, så vi får väl se :) För mig är torsdag en seg dag, dan innan helgen och är väldigt onödig ibland..

2010-10-28 @ 12:59:49 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Hehe aa jag får göra det :)

Tack så mkt <3 jo det är lite trist, det är ju nu man ska njuta! men men, det blir nog bra:)

2010-10-28 @ 13:05:44
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Laila

Hoppas dagen blev bättre :)

2010-10-28 @ 18:34:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0