Housewife for real

Vad är en housewife?
Är det en hemma fru som städar, lagar mat, fixar och donar i hemmet och även en del utanför eller 
är det en hemma fru som har anställda att göra allt sådant?


Jag och Gizmo, som valp, ute på vår första långa runda!
Saknar valptiden något enormt..

För mig är dte helt enkelt en stark hemma fru som gör allt och sliter för familjens skull =) Och sån känner jag mig som idag, har tvättat sen 11 och är äntligen klart med den, har även hunnit städat mellan alla maskiner. Nu väntar jag bara ivrigt på min älskade sambo som jag saknat något enormt idag. Blir filmmys ikväll!

2010-10-02 @ 18:01:28 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0