Work time

Sitter med en papperstuss i ena näsborren och väntar på att mamma ska komma.
Alltså jag fick näsblod nu när jag var ute med Gizmo och försöker få stopp på blödandet. Hinner nog det innan mamma kommer, hon ska nämligen köra mig till jobbet idag, En helt underbar mamma som ringde och frågade om jag ville det <3

Jag måste bara säga hur otroligt bra gjorde inte Petra och Petter Mikrofonkåt igår på Så mycket bättre? Attans att man inte kan hitta klippet på youtube än, men det kommer väl :)

2010-11-07 @ 10:53:10 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 26

Jag har aldrig blött näsblod i hela mitt liv... :)

2010-11-07 @ 17:04:20
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0