Now it´s on again

Idag körde jag fram och tillbaka från stan för första gången på 4 veckor.
I och med att bilen varit inne på planing så länge så var jag rädd att jag hade tappat lite, men icke. Det gick super bra och jag fick tom. parkera och backa in i en parkeringsruta för första gången, vilket var svårt men det gick tillslut. Att parkera här hemma utanför är ju skitlätt, men på en parkering var det svårare, iallafall att få bilen att stå rätt. Men min kära sambo vägledde mig bra så det var ju mkt tack vare honom =)

Vi ska strax iväg och handla lite, så ska köra dit med. Men hoppas på mindre trafik, har inte ännu hittat dragläget på denna känsla bil! Wish me good luck!

2010-11-02 @ 15:15:39 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0