Tibbar

Jag är så KÄÄÄR i en valp eller 2. Helt otroligt.. Gizmos uppfödare har flera söta små valpar och jag är totalt nerkärad i en hane, vit med lite svart prick typ. Jag önskade jag hade pengarna för att köpa valpen för då hade jag gjort det, utan tvekan. Jag har tiden till det, vilket suger att jag inte har sparat undan en slant. Men sedan såg jag även en tik, en brun med brun nos. Då de inte får ha brun nos av domaren hade hon även passat mig perfekt. För jag är inte intresserad av utställning, så hade hon passar bra in hos mig =) Ni kan själva se bilder på Pamelas blogg..


Gizmo var lite mörkare när han var liten, älskar att titta tillbaka på bilderna.
Dock är han ljuvlig nu, en riktigt charmis <3

2010-05-19 @ 08:25:58 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0