Come baby and turn the lights off

Just nu:   

Tror jag satte den på replay minst 10ggr :) Så jag sjunger glatt och lätt med i texten medans jag försöker göra mig i ordning.. Idag ska jag umgås med Madde så hon kommer strax in till mig. Jag kör på basic idag, vågat/lockat uppsatt hår, enbart mascara på de övre fransarna med en mörk ögonskugga som följer längden på ögonfransarna. En svart lite längre topp från Cubus med "nitar" på vänster sida..

 
Dock är det mörkare i verkligenheten, men blixten gör det ljusare..

2010-05-15 @ 14:01:12 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: emelie

fin sminkning :D

2010-05-15 @ 19:33:47
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0