Aj aj aj

Igår för första gången råkade jag klippa Gizmo i pulpan. Han skrek inte eller försökte fly utan han gav bara ifrån sig ett litet pipljud. Ja de visade sig att jag bara hade klippt precis i början av pulpan (eller slutet av pulpan, beror på hur man ser det) så det blödde bara lite. Men han var väldigt vårdande om sin tass sedan. Oj vad han tvättade den och varje gånge jag tog i den så tittade han väldigt intensivt på mig men bråkade inte med mig..

2010-05-17 @ 08:41:11 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

stackars..

Det händer så lätt! Kram

2010-05-18 @ 20:59:42
URL: http://xocai.webblogg.se/
Postat av: Monika och ryssarna

Jennie, jag klippte lilla Frejas pulpa idag! Hon sa inte ett knysst! Hon ryckte inte, hon pep inte, hon reagerade inte!!! DET BLÖDDE!!! MEN JAG! Oj sämre samvete och större ångest finns nog inte....

2010-05-19 @ 00:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0