Så onödigt

Något jag kan bli irriterad på är idiotiska kommentarer under vissa inlägg. Varför läsa en blogg man inte klarar av, Varför kommentera elaka och onödiga kommentarer? Visst är det så att de som ska försöka trycka ner någon gör ju det för att synas och tror att man bli respekterad på det sättet. Jag har aldrig kommenterat någons blogg med elaka, nertryckand kommentarer och jag har aldirg ljugit att jag tycker ngt är bra för att få fler läsare eller respekt. ALDRIG KOMMER JAG SJUNKA SÅ LÅGT. Jag är den jag är och är stolt över mig själv. Mina mål, mina delmål och mina intressen gör mig till den jag är.

Läste Lailas blogg där hon svarade på frågor ifrån läsare.
En tjej som frågade om hennes pappa verkligen var en läkare. För det vore pinsamt om hon gick och skröt om det om han inte var det. Att läsaer hade lyssnat på rykten som säger att pappan inte är det. SÅÅÅÅÅÅ onödigt. Man kan fråga om pappan i detta fallet en läkare men resten är onödigt tycker jag.
Men ett stort beröm till Laila som var ärlig och tog det hela med en nypa salt!


VARFÖR HAR VISSA MÄNNISKOR BEHOVET ATT TRYCKA NER NÅGON ANNAN FÖR ATT SJÄLVA MÅ BRA?
Jag förstår inte, så är det någon som gör det får ni gärna hjälpa mig förstå..

2010-03-31 @ 21:43:29 Åsikter Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

på dom bara! fyfan jag blir så förbannad på dessa idioter. speciellt när dom kommenterar anonymt (vilket händer mig jävligt ofta) man har ingen chans att försvara sig.. det är en annan sak om någon skriver med sin identitet lixom. även om det inte är snällt. äsch. skitsamma jag blir förbannad bara jag tänker på det.



det är en så skön dag idag så jag kan itne vara grinig. låt mig inte ;D



ha en bra dag stumpan!!!!!!

2010-04-01 @ 11:07:24
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

haha vad hittar du på för nått idag då?

2010-04-01 @ 11:52:38
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Medina

Håller med dig till max! Sånt är sjukt onödigt och idiotiskt. Att man kan såra en annan människa med bara några ord är helt sjukt.

2010-04-01 @ 19:14:43
URL: http://mediinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0