One blog is enough

Hej alla mattes läsare, Gizmo här!
Jag kan inte skriva själv så matte skriver det jag säger. Jag har en blogg, men som ni kanske har märkt så använder inte jag den längre. Det har blivit så att jag har fått en egen kategori som är inriktad på bara mig :) Matte och jag hade inte tid att åt min blogg. Men ni kan självklart kolla in det jag har skrivit på den hittils här.

Jag har börjat på en grundskurs, som är ikväll, alltså varje onsdag. Det är jätte kul. Så många både stora och små vänner, men jag får inte hälsa och lukta på dem än. Men det kanske kommer lite längre fram. Sist hade jag mitt fina svarta läder halsbadn med nitar men idag ska jag ha kedjan på mig. Enligt matte lyssnar jag direkt med den och går finare i koppel.. Och hon är delvis rätt. Jag går finare men det är för att jag vet att matte menar allvar när jag får ett kort men snabbt ryck och då är det lika bra att passa sig annars får jag inte höra hur bra och duktig jag är + en godbit.

Har även blivit jätte duktig på kloklippningen. Jag gjorde det jätte jobbigt för matte i början men nu vet jag att det är ett måste att klippa klorna och bara låter matte klippa klart. Men dock idag fick jag ett fnatt och då var matte nära på att slippa mig i pulpan. Jag kände hur matte börjar klippa och då gjorde det ont men hon hann knappt klippa något men den lilla biten kändes. Det började inte blöda eller något och matte klippte vidare på de andra klorna. Efter det tror jag matte fick lite dåligt samvete så lite massage fick jag :)

2010-03-03 @ 14:00:34 Gizmo Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0