Inte alls rolig söndag


En väldigt glad Milla och Jag!

Känner mig inte alls pep till att göra något idag. Vet ej varför men vaknade iallafall på fel sida av sängen så watch out for me. Har varit ute med hundarna på olika rundor, då tiken nu börjat löpa är det för jobbigt för min hane att kunna göra sina behov med en väldigt intressant dam. Så jag ska ta en paus och åka iväg till ikea och titta runt lite.. Ikväll blir det som vanligt Ballar sv stål, bara denna gången av så många söndagar är inte Milla här hos mig. Såg ett väldigt tydligt vårtecken idag, ska visa det senare. Har även tråkiga tvätten ikväll..
Är det bara jag som är negativ denna söndag? Om inte så ger mig positiva tankar..

2010-03-28 @ 14:24:36 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0