H&Ms nagellack

Efter att ha köpt många av hm:s nagellack pga deras häftiga färger och priset så har jag märkt att det finns det 2 olika lack.
 

Jag har testat båda. Använder aldrig baslack utan bara målar på lager nagellack.
Det första (rosa) sitter i 2 dagar sedan börjar det flagna.
Det andra (blåa) sitter i 4 - 5 dagar om inte längre. Det är inte lika tjockt som det andra.
Jag trodde det var samma men tydligen är det inte det.
Hm:s nagellack torkar och väldigt fort enligt min åsikt, och jag har en del andra nagellack från andra märken och inget torkar lika fort som dessa..

2010-03-21 @ 11:27:27 Naglar Permalink


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

vad tyckte du om funny people?

2010-03-21 @ 12:00:19
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0