Gizmo nära


En suddig närbild!

Idag ägnade jag 1 timme på en stor gräsplätt. Äntligen finns det ETT ställe att träna Gizmo på där underlaget är gräs och inte snö, slask eller gega/lera. Vi tränade både kopplad och lös. Och jag kan inget annat än skryta hur otroligt duktig han är. Han ger full fokus på kommandot "nära" (lite som fot, alltså vid min sida men använder ej ordet fot pga det är egentligen ett tävlingsord). Han tittar på mig och följer mig kopplad som lös. Nu fortsätter träningen till högre nivåer då han förstår vad han ska göra när jag säger "nära"!

2010-03-20 @ 17:22:26 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

suuuper konstig hahah ! sj?

2010-03-20 @ 17:45:19
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0