Myskäll

Igår efter att jag hade jobbat och ätit fick jag packat lite sen bestämde jag mig för att nu får det räcka. Har knappt hunnit spenderat tid med Gizmo denna veckan, varit så mycket. Så igår åkte jag bort till Madde som hade gått ut med Gizmo då jag inte hann göra det på lunchen, och vi hade det såååååå mysigt. Vi var ute med hundarna och sen gick vi in och mös i soffan och tittade på Bröllopet av kronprinsessan Viktoria och prins Daniel..
Hela kvällen var underbar och idag är jag ledig så ska jag tvätta nu och bara ta det lugn idag, börjar bli smått förkyld med så vila för min del är given..


Charlie och Gizmo


Delar ett ben, gick jätte bra =)

2010-06-20 @ 09:51:46 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0