Bränt mig

I söndags var jag och solade på stranden och typiskt nog så brände jag mig. Solade topless så brösten, magen och hela bröstkorgen är grisrosa. Har ont som tusan och hela dan igår undvek jag solen, minsta lilla solljus gjorde så att det sved som tusan. Känns som huden är påväg att spricka. Skulle solat baksidan idag men nu kom det in flera moln och regn så får ta det imorgon istället. Jag brukar inte bränna mig men denna gången gjorde jag nog allt det. Ni får ingen bild då jag inte är så sugen på att ta en bild på mig när jag är så röd som jag är men

                         

                                             Bilden är lånad!

2010-06-15 @ 11:56:45 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: linn's beautybox - skönhet, fashion & glamour

ja man får vara jäkligt försiktig med att bränna sig. hudcancer you know. själv har jag inte kunnat gå till varken strand eller anna solplats än. fortfarande för blåsigt "/

2010-06-15 @ 16:03:16
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: emelie

haha åh vad söt!

jo min student var kanon trotts att det regnade :D

2010-06-15 @ 16:55:54
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0