Tibbar


(Gizmo och Piivo)

Igår kom Piivo till oss och ska bo här i veckan medans hans bror ska paras med en tik.
Det är så sjukt vilken skilland det kan vara från hund till hund inom samma ras. Båda är timmar men Piivo är mer åt det "manliga" hållet medans Gizmo är mer valpaktig. Han har mer det söta uttrycket medans Piivo är mer hård och manlig. Hankhöjden är nästintill desamma medans allt det andra skiljer dem åt..

Piivo och Gizmo fungerar super. Inget bråk eller något. Piivo har lagt sig på ryggen och låter Gizmo få undersöka honom mednas Gizmo bara vill leka hela tiden. Piivo dras till mig hela tiden och vart jag är sitter eller ligger så sitter han på mig eller väldigt närar mig..

Nu ska vi slappa lite i soffan innan vi ska ut igen =) Det är min enda lediga dag nu i veckan så jag ska njuta och slappa lite...

2010-07-28 @ 12:52:31 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0