Min underbara vän <3

Idag har jag haft Madde som min dagmatte åt Gizmo. Då jag inte hann hem på lunchen fick Madde gå ut med honom. Super snällt.. När jag skulle cykla hem så visste jag att jag hade så fruktansvärt mycket att göra. Diska, städat, slänga sopor, packa upp tvätten och sen ner med massa i källaren. Men när jag kommer hem ser jag att hon har diskat åt mig, urgulligt.. Helt underbart var det att slippa behöva ställa mig och diska på direkten och kunde istället vara ute med Gizmo en lite längre runda + att jag kunde börjar städa lite snabbare. Helt underbart,.
Vilken underbar vän jag har och hon vet om det <3 Absolut en del av mig som är sååååå viktigt!

2010-07-03 @ 18:49:27 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0