BARA 1½ år kvar

I torsdags var jag som sagt på bio och såg Eclipse, sjukt bra, men det visste jag redan. Filmen var mer intressant och inte lika mycket mellandrama som boken. Nu väntar jag bara på att få hem filmen. Och jag väntar sååååå intensivt på Del 1 av Breaking dawn, fy f*n vilken film det kommer bli.. Sinnes sjukt kommer det bli, eller får väl hoppas på det.



Nu är jag dock ledig ifrån arbetet i 1½ vecka, sen börjar jag slita igen,. Jag ska verkligen njuta av min semester, fast att jag har min examens vecka nästa vecka. Men men, det går an, imorgon blir det enbart en soldag, är ju inte alls brun, har ju bara fått 2 dagars chans att bli solbränd.. Och jag ska gosa och träna så mycket som möjligt med Gizmo som det bara går.



Nu ska jag hoppa in i duschen för jag ska senare bort till en vän + systern + systerns vänner för lite after-birthday-party :)

2010-07-03 @ 18:42:36 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0