Back to school...

... for the last week.
Ja idag börjar den första dagen på sista veckan i skolan, alltså examinationsveckan, examen tar jag på fredag. Och denna utbildningen har gett mig sommarjobbet på Cubus och sedan extra till helgen som det ser ut nu. Super kul ska det bli. Denna veckan ska jag bara njuta med mina vänner, det var trots allt cirka 3 månader sen vi sågs.
Har självklart träffat någon under dessa 3 månader..

Har börjat med körkortet nu iallafall, eller nästan. Ska bara göra ett godkänt syntest sen är jag redo :) Ska bli sååå kul att få köra med sambon, hehe.

Nu ska jag göra mig i ordning och snart vandra bort till skolan, eller får ta bussen. Det beror helt och hållet på vad klockan är när jag är klar..


Trött, varm och utslagen vovsing på balkongen för någon dag sen..

2010-07-05 @ 08:18:00 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0