Amazing

Asså denna veckan har varit helt underbar. Veckan på måndagen med en stund i klassrummet och information för veckan, men egentligen så började den med brännboll i Kalmarsundsparken i tisdags och det var riktigt trevligt och roligt. Efter det drog vi in till stan och satte oss en kort stund på en uteservering och bara umgicks en stund. På onsdagen så solade vi och badade vi en kort stund innan vi skulle spela volleyboll och fy tusan vad roligt beachvolleyboll är. Man kan lugnt säga att jag hade träningsvärk i mage, armar och ben. Även mitt revben på vänster sida fick sig en smäll, men så blir det när man ofrar sig för sitt lag och slänger sig i sanden :) Självklart blev det partaj efter det. På torsdagen hade vi femkampen - vi tävlade i 5 grenar som Segway, mekanisk tjur,dragkamp, pilbågsskytte och blåspil. Mitt lag vann och det kändes super bra med tanken på att mitt lag förlorade på beachvolleybollen. Sedan brottades vi i sumodräkter vilket var skit roligt. Varmt men riktigt kul..

Examensdagen var galet bra. Vi hade först champangefrukost i parken sedan var det dags att få sina betyg utlämnade av Jesper i klassrummet. Efter det hade vi en paus tills vi skulle "förfesta" i klassrummet sedan var det dags för middag på Byttan. Fy tusan vad roligt det var på Byttan. Men sedan förflyttade vissa av oss in till stan där vi dansade loss lite, och sen hängde jag med en vän i några timmar medans jag väntade på Linn och Camilla som skulle sova hos mig. Men vilken underbar dag.
Lördagen festade vi också loss på Byttan. Det var jag, camilla, linn, madde, pernilla, jonas, blixte, viktor, mattias och jim. Ett helt gäng var vi och kul var det med =)

Det kommer upp bilder när jag har fått dem. Blev en del rätt roliga filmer + bilder...

2010-07-11 @ 19:34:37 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0