Vetekudde - Jag älskar dig




Ni tjejer även killar vet att vi har en lingonvecka varje månad. Och idag var det min vecka. Men detär bara vi tjejer som kan känna smärtan och ni killar har INGEN aning hur ont man kan ha det. Jag ligger nästintill i fosterställning, med tårarna rinnande nedanför min kind och bara väntar ut smärtan. Jag brukar ha ont första dagen och ibland är vi nära på att åka in till akuten då det gör för ont. Varken någon värktablett eller receptfria taletter hjälper.

Så jag hämtade hit mammas vetekudde. 5 - 7 minuter i micron sen är det bara att klä av sig, lägga sig under täcket och med vetekudden på och sen bara försöka vila. Så nu vet ni vad jag ska göra idag. Fosterställning hela dan. Men jag kan rekommendera en vetekudde. Den jag har är formad för axlar och nacke men den funkar lika bra. Men visst gör det fortfarande ont, men värmen gör att smärtan inte lika mycket känns fast den finns kvar!

2010-01-10 @ 14:20:36 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: MT

jag har också en vetekudde! thank god för det! älskar att ha en sådan och det lindrar faktiskt smärtan. Men om du har så ont av det borde du inte skaffa p.piller då? Det gjorde min syster för att hon skulle slippa smärtan :)



Aw, tack sötnos!!

2010-01-10 @ 15:24:22
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: ALICIA

sv: Ska komma ihåg detta och se om jag skriver om det i bloggen! :)



Usch fyfan vad jag hatar mensvärk. Ibland är det outhärdligt. Man vet inte vart man ska ta vägen, tabletter hjälper inte. Men visst är den skönt med nåt varmt mot! Även fast man inte känner vart det gör ont ibland.. Blä

2010-01-12 @ 21:15:21
URL: http://unitedstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0