The memory of the old me


Sabina Jag Jenny!


2 minnen ifrån en och samma kväll då trion var en trio.

Jag: Vi ska väl inte ha mer banan än denna, den är rätt stor.
       Eller du föredrar kanske XL? ;)
Det var Jenny jag menade det till.
Jenny:
hahahahaha :D
Sabina: Men jenny du är ganska liten, fast du får i dig ganska mycket.
SLUT!


För er som inte var med under denna kväll eller inte förstår så var det så sa jag det till jenny och jenny lyssnade och förstod. Men det gjorde dock inte sabina. Därför blir meningarna som dom blir :) Men som jag skrattade åt sabina som inte lyssnade på oss och trodde vi menade allvar när det gällde frukt :P




Jenny och Sabina pratar om Gourme mat.
Jenny:
Men är inte det en könssjukdom?
Jag och Sabina asgarvar och sedan förklarar vi för jenny att gonorre är en könssjukdom.
SLUT!

Det är aldrig lika roligt att få andra att skratta. För var man inte med vid dessa konversitioner så kan man inte förstå hur roligt det var. Jag skrattar än idag när dessa dyker upp, för allt var så knasigt!

2010-01-03 @ 18:08:36 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

fina ni va då! :)

2010-01-04 @ 13:56:24
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: simone

Förvarar du dina lack i kylen? Stäng dem ordentligt och ha dem alltid i kylen :)

2010-01-04 @ 15:52:50
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

haha roliga ni är =)

2010-01-04 @ 17:16:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0