Nu får det vara nog

Jaha då kräktes Gizmo nyss igen. Sedan han blev dålig för flera veckor sen så har han varit smådålig sedan dess. Vi bytte mat men igår och imorse vägrade han äta maten eller a-filen som han älskar. Och nyss kräktes han bara galla.. Jag se rpå han hur smal han har blivit och han blir bara smalare. Alla som ser honom påpekar att han är underviktig osv. och jag börjar lite väldigt trött och orolig vad det är som spökar i din lilla kropp. Så jag lär inte skriva så mycket här nu när jag måste fokusera på Gizmo och se till att få hjälp.! Nu ska jag cykla iväg till skolan och sedan direkt hem till lillkillen..


Gizmo som bebis <3

2010-01-13 @ 09:28:13 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

Ajdå :/ Vad säger vetrinären? :O

2010-01-13 @ 12:40:46
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0