Nagelbyggning

Jag tänker inte hänga ut någon och att utan att nämna namn så tycker jag vissa människor har betalt flera hundra för att bygga på sina naglar och så blir det bara skit och dåligt gjort. Att man inte kan se skillanden. Den personen jag såg hade fått sina naglar gjorda var så otroligt dåligt gjort, och hade det varit jag så hade fått mina naglar gjorda hade jag krävt dem att ta bort det och få pengarna tillbaka. Att naglarna ser klumpiga ut är ju inte snyggt.

En bloggare som jag har läst nu den senaste veckan, hon vet hur man ska göra och är duktig på det. Du kan också hitta till hennes blogg genom att klicka här!

Vill du kunna bygga upp dina egna naglar för hemmabruk, kan du hittat ett kit ifrån Depend.
Se bilden! Priset för detta kit är 298,-

2010-01-24 @ 20:26:09 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

sv:okej hehe jaa men jag måste hålla med dig ;) gillar den mer :p

2010-01-24 @ 21:50:38
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

hehe precis ;)

aha vad kul! trodde det inte var länkat till mig hihi. Självklart är det lugnt, du får länka så mkt du vill utan att fråga, när det gäller bilder är det annat :D

2010-01-24 @ 23:11:00
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0