Myslördag

Har haft en ute dag idag. Säkert varit ute 7 timmar idag än sålänge. Och då inte i streck utan sammanlagt. När man säger 7 timmar så verkar det inte länge men om man tänker efter så blir det längre.. Igår precis innan jag gick och la mig så var det bara lite snö som knappt täckte marken och vilken chock fick jag när jag klev upp, massor med snö :) Och snön gillar ju Gizmo med så därför har vi varit ute mycket idag. Nu sitter jag här i soffan, filat och lagt på en kräm på min spricka i hälsen och myser med sambon och hunden. Känner att jag behöver ta det lugnt, psysiskt sätt så är det mycket men det blir ju bättre snart när de flesta sakerna är klara.!
Godkväll på er!


Jag Sambon och min älskade Gizmo, 8½ vecka gammal.
Bilden togs hos
Lill Tibbens den dagen då vi hämta honom <3

2010-01-02 @ 19:25:37 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

Riktigt vackert foto :)

2010-01-03 @ 13:20:27
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Paméla

Ni är sååå söta!! Kramiz

2010-01-05 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0