My love <3






Min hund är det bästa som finns. Han är den mest charmigaste tibben jag har sett. När han tittar på mig när han vet att han har gjort något fel, när han tittar på mig när han vill komma upp och gosa, när han vill lekaoch när han vill pussa på mig. Hans ögon säger mer än vad ord gör och ingen kan ge mig den lyckan, tryggheten och kärleken ingen annan kan ge mig. Inte samma kärlek, trygghet och lycka. Han vill följa med mig vart jag än går och han vill alltid ha koll på mig. Ibland jobbigt men det är hans tanke som gör mig varm. Innan idag ville han upp i min famn och gosa. Han lägger sig verkligen och njuter. Jag vet inte hur många gånger han har börjat snarka och verkligen somnat i min famn. Men jag skämmer bort han rätt mycket genom att massera honom och göra honom avslappand. Och tro mig, efter lite övning så sitter det i fingertopparna och då är det svårt att sluta. (tips om bra avslappningsövningar kommer en annan dag)

Jag skulle ge dubbelt så mycket som jag gav när jag köpte honom. När folk säger att man inte kan köpa lycka för pengar. Då har dom fel för jag kunde köpa Gizmo, och den lyckan är förevig <3 3


2010-01-25 @ 20:34:35 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

söööt! :)

2010-01-26 @ 08:29:38
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0