Lasergame

Jag har idag spelat lasergame med 9 av mina klasskompisar och fy f*n vad kul det var. Vilket träningspass. Så himla roligt det har varit. Jag har bara spelat en gång tidigare med sambon och 2 vänner men det var absolut mycket roligare. Men mer än fem st per lag är lagom. Så en revange blir det snart, för jag är såååå sugen. Och mitt lag förlorade bara med 2 poäng vilket suger för det är 2 poäng, vi kunde har träffat en till eller skjutit mindre skott bara :( Men kul var det. Och sen så jag var den ända i min grupp som träffade motståndarlgates bas 2 gånger. 3 gånger om Viktor inte hade tagit mig en bara en halv sekund.

Han som sköter stället sa att det var så spännande att se oss spela att han inte kunde slita sig ifrån tv skärmarna där man kunde se oss spela :) Jätte kul !

2010-01-27 @ 20:52:49 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0