KY fest igår

Igår hade jag och min klass samlat ihop oss och skulle umgås lite. Dock är det jätte svårt att få med alla på bild. Men vi var i våra nya lokaler, åt kallskuren mat, massor av dryck och lekar blev det. Även så spelade jag Twister med några och jag kan ju säga att jag känner i mina armar att jag har lite värk, fick ju stå i de jobbigaste ställningarna och vann gjorde jag inte. Vi lekte även en annan lek som hette "Tärnings-leken" där alla fick var sin stol och ett nummer mellan 1 - 5. Alla som fick tex. en 1:a (som jag hade) skulle hoppas ett steg åt vänster och hade man otur skulle man sätta sig i den personens knä. Jag fick sitta en gång med 5 st i mitt knä, men blev det en 6:a så byta man plats med den som satt överst. En rätt rolig lek men jag tycker det är lite jobbigt att sitta i andras knä men med lite dricka och skratt så gick det bra. Jag hade det jätte trevligt. Det blev en kort runda ner på stan, för sen var jag tvungen att cykla hem till Gizmo! Men jag fick sällskap av Mattias halva vägen typ så det gick fort hem.. Här är lite bilder sen igår!!

                  

                  

                  


2010-01-17 @ 15:44:54 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0