Fått en teckning

                     

Var hos en granne innan och fick en fin teckning ifrån lilltjejen. Få fin. Tror det ska vara en glad gubbe :) Så nu sitter den på mitt kylskåp under Gizmos uppfödares magnet <3 
Såhär är det med barn, man kan inte säga att man ska komma upp på besök och sedan inte komma. Det är alltid bäst att säga att en annan dag får det bli då man är upptagen tex. idag.. Jag hade sagt till lilltjejen att jag skulle komma förbi och hon hade bara tjatat och tjatat. När jag klev innanför deras dörr så blir jag bemött av en glad tjej som hoppar upp i famnen på mig, Gizmo han springer in till Tussen och jag får massa pussar på kinden och ord som "Jag är kär i dig" Vilket med detta hon menar att hon tycker om mig. Sedan kollade vi lite på Bolibompa medans jag fick agera klimaskin. " Klia mig på ryggen" "Klia mig på benen" fick jag höra hela tiden. Men jag klagar inte för det gjorde inte mig något alls..

Nu ska jag ta mig en kvällssmörgås, ut med hunden på sista rundan och sedan se Paradise Hotel. Efter det blir det att sova för min del då jag ska upp tidigt imorgon. Börjar nämligen skolan imorgon och har på känn att det kommer bli en lååååång dag!

2010-01-12 @ 20:57:25 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0