Stolt matte



Innan idag tog jag och sambon en promenad runt Skälby. Rundan är ca 2,5 - 3 km kort eller lång, beroende på hur man ser det och är som person. Och vi hade Gizmo lös hela rundan. Det kom förbi ett par barn så jag fick se till att ha satt nedaför mig och att jag fick hålla ögonkontakt med honom. Annars så gick han lös hela vägen. Och så duktig han är. Okej hade det kommit en hund så hade han förmodligen stuckit, könsmogen och allt, ja då kan man aldrig vara 100% säker. Men jag är så oerhört stolt över honom. Han är så duktig, så egentligen vet jag ej varför vi ska gå grundkursen med honom, men något nytt kanske man kan lära sig!

2010-02-08 @ 00:03:07 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Freddie

så söt :)



inte du alltså utan hunden..



eller såklart du med:)



haha, vilken idiotkommentar!



ha en bra dag!

2010-02-08 @ 10:32:05
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Freddie

min blogg handlar väl mycket om att jag ska bearbeta min ständiga huvudvärk. Innebär att det kommer upp då och då i bloggen och det är för min egen skull. Har whiplash sen 4 år.



Annars är det mest begrundanden, vardag, pokerspel, dikter o sport och så min hund :).



2010-02-08 @ 11:58:13
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0