Familjedag

Igår var jag ute och sovit dåligt i natt som vanligt så jag är jätte trött och har ingen ork eller energi till att starta min smarta hjärna och blogga. Har haft en familje dag, med sambon och hunden. Så nu ska vi ut och träna Gizmo lite, sen ska vi bara ladda upp med Päron loka och film idag. Blir absolut Blåsningen ikväll, Katrin Z. a.k.a Den arga snackaren som hon kallas för på The voice ska bli blåst av sin sambo Bingo Rimer. Ett absolut måste!

Ska försöka se om jag ta lite energi till att blogga ett inlägg till ikväll, vi får se! Om någon har tips vad jag kan göra för att sova bättre så hör av er. Tränar så det tröttar inte ut mig direkt!

2010-02-07 @ 16:11:13 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0