En varm morgon

Jag vaknade upp av att Gizmo höll på att pussa på mig, han skulle ligga på kudden och förska trycka bort mig. Tillslut gav jag upp om att försöka sova en timme till och istället få kliva upp. Jag hoppade i shortsen, på med ett linne, upp med håret, fylla vattenflaskan, koppla hunden och ut och gå. När jag gick ut slogs jag av värmen och kom på att jag hade glömt smöja min mig, vill ju inte bränna mig. Vi tog vår vanliga långrumda och svetten den bara rann. Gizmo försökte söka efter skugga, för i värmen var det lite jobbigt att vara när man har päls. Vattenflaskan började ta slut och jag kände att det var dags att försöka ta sig till vattnet och bada så vi gick hemåt och sedan packade vi cyklen med mat och vatten sen ner till stranden. Jag kan än känna sanden mellan tårna och hur varm sanden var. Ingen vind idag vilket innebar att man blev inte avsvalkad förutom att ta dig ett dop. Jag somnade till en stund och nu vaknade jag upp...

Ja detta var då min dröm imorse.. Det är ju helt klart att jag saknar värmen och solen. Vill kunna hoppa i bara shorts och linne, men istället blir det långkalsonger, byxor, strumpor, föera tröjor, halsduk och vantar och nu jacka. Men det sägs bli en underbar lång fin sommar då vi fått en ovanligt lång vinter. Klimatet har ju förändrats en del!


Sis och Jag i sommras!

2010-02-07 @ 11:26:26 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Laila

vad mysigt och varmt det såg ut =)

2010-02-07 @ 11:39:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Laila

haha ja, han var snyggare innan tyckte jag :P men låten var bra, och han var söt när han blev glad =)

2010-02-07 @ 12:48:35
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt med Miley Cyrus (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/everybody-needs-a-soul.html#comment

2010-02-07 @ 14:54:03
Postat av: danni

hmmmmmmmm

2010-02-09 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0