Don't leave your dog by itself outside



Jag kom nyss in efter en kort promenad med Gizmo och fick höra ifrån en granne med Snobbe, en pudelblandning, att hon skulle gå in på Coop och bara köpa kaffe och band Snobben utanför. Det tog inte mer än 5 minuter och när hon var påväg ut ser hon sin hund krafsa på glasrutan in i affären och att en äldre dam tar i kopplet, påväg att lämna affären med grannens hund. SINNES SJUKT. Min granne börjar ryka tillbaka i kopplet men tanten vill inte släppa, hon säger att hon fick avliva sin hund och nu tyckte Snobben var söt och ville ha honom. Tillslut hotar min granne tanten med att ringa polisen och sen går tanten iväg.

Efter att ha hört detta tänker jag ALDRIG binda Gizmo utanför någon affär eller något alls. NEVER!

2010-02-02 @ 19:24:28 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0