Time goes by


Tiden går oerhört fort.
Nu har vi varit utan tv-kanaler och internet i nästan ett dygn men de är tillbaka, tack och lov. Det har varit 2 tuffa dagar för mig. Igår när jag och Jessica tog en promenad in till stan för att lämna min jobbnyckel så kände jag att jag var lite svag och kände att jag var trött och sliten i kroppen, men den friska luften fick mig på andra tankar. När vi hade lämnat nycklen och var på hm så började jag kallsvettas, kände mig yr och jag kände mig inte alls närvarande. Vi gick till Konsum för att köpa mig en dricka, men jag hann inte mer än in så började det svartna för mina ögon och jag var såååå nära på att svimma, men fick föras ut och sättas på fiket mittemot och vila mig. Det var riktig otäckt + att jag var påväg att spy vilken sekund som helst. Men jag lyckades lugna ner magen och få i mig lite vätska.

Idag var vi och handlar lite julskinka och vörtbröd, och hade förväntat mig jätte mycket folk men inte alls, vilket var skönt. Dock var jag på dåligt humör men det gick över så fort vi kom ut och hade satt oss i bilen. Men känner mig inte alls så pigg. Jag orkar inte så mycket just nu och är så glad över den lugna julhelgen som kommer.

Jag kan inte förstå att det är jul imorgon, tiden har gått så fort. Men det blir nog en bebis imorgon. Vi tror att min svärsyster föder imorgon, nu har hon ju gått över tiden i lite mer än 2 veckor så vi får väl se, men det ser ut som det är påväg iaf :)

2010-12-23 @ 23:13:35 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 32

Ja, jag slipade bort lite av den gamla färgen så jag kan måla på ett nytt lager med vit färg istället (var ju ljusblå innan). Så det inte blir alldeles för tjockt lager med bara en massa färg.

2010-12-24 @ 08:42:01
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej =D ja gud om man skulle få lite baby blues och "tro" att man var på tjocken.. jag saknar sparkarna och sömnlösa nätterna haha.



Jag är Schäfer tjej, men har sneglat på dobbe i några år.. men tar det lungt... haft schäfer sen jag var lite, men min sista gick bort 08 =/.

2010-12-24 @ 10:05:53
URL: http://bonusfamily.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hihi, tack vad söt du är. Blir ju nästan pinsamt nu att berätta att det är en plastgran från Rusta ;)



Kram och God Jul på dig!

2010-12-24 @ 10:36:58
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: fian- gravid i v37

Desamma :D En riktigt GOD JUL till er oxå gumman. Hoppas ni får en jättemysig dag! Julkramar från mej o liten i magen ;)

2010-12-24 @ 11:46:08
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 33

Man får låna alla kläder man behöver på BB, det enda man behöver ta med är kläder att ha på hemvägen :) Annars så ska bebis vara mest naken på BB och ligga hud mot hud, så det går nog inte åt så jättemycket kläder ändå. Och jag tror att BB har alla tänkbara storlekar :) Bara vi kommer hem!

2010-12-26 @ 12:35:06
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0