Pojke eller flicka?

Är det en pojke eller flicka som jag bär på?
Hmm det är frågan, oavsett vad så spelar det absolut ingen roll.. Vi är lika glada för vad det än blir, det är vårt egna kött och blod vi väntar på, längtar efter något fruktansvärt <3

Men sen har vi vår kära familj och släkt som har önskemål. Min släkt vill att det ska bli en pojke, min mamma, syster, fastrar, mostrar, mor och far föräldrar. Vi består mesta dels av flickor på vår sida, endast en halvbror i pojke. Så nu vill de vi ska bryta traditionen, om man kan kalla det en tradition, och föda fram en pojke. Medans min sambos släkt vill en flicka. För alla de först födda är endast pojkar, på både hans mammas sida och hans pappas sida, så nu vill de vi ska bryta deras tradition och få en flicka. Det är mycket krav från våran släkt ;) På skämt och sido så får vi helt enkelt se. Alla är givetvis glada för vår skull, att vi ska bli föräldrar och att de ska komma lite småbarn nu i släkten, så vi får se vad som kommer i sommar!

2010-12-12 @ 12:41:56 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på Bloggen]

Sv; Det tycker jag :D Vad ska du göra ikväll?

2010-12-12 @ 18:56:29
URL: http://februaritjej.se
Postat av: Therese

Jag vill helst ha mitt efternamn, det är lite mer ovanligt än Daniels som heter Eriksson.. Men jag tror att det kanske blir dubbel efternamn :) Hur ska ni göra?

2010-12-12 @ 19:16:58
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 31

Haha :) Något blir det ju och ut kommer den ;) Man får se!

2010-12-12 @ 22:05:32
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0