Storstädat

Vilken dag.
Sedan jag klev upp har det varit mycket jag skulle göra, men sen 12 tiden efter att jag hade varit ute med Gizmo så har jag städat och plockat i hemmet. En lista i den ordning allt gick till:

1. jag började med att bada Gizmo
2. tömt diskstället och sedan diskat gårdagens disk 
3. bäddat sängen
4. vikt in den förra nytvättade tvätten (mest handdukar och underkläder)
5. vattnat alla blommor
6. städat av hela sambons datorhörna
7. satt in räkningar och viktiga papper i pärmar
8. dammat av hela lägenheten
9. dammsugit 1 gång och våttorkat golven 2 gånger
10. slängt i den nya tvätten
11. städat hela badrummet från topp till tå
12. varit ute med Gizmo på en promenad
13. tagit lite foton på min älskade hund (gizmo)
14. höst städat ut balkongen


och nu så sätter jag mig äntligen ner efter att ha varit igång sedan 12.. Men så himla skönt att ha allt gjort. Har inte haft en sådan otroligt bra städdag under hela sommaren. Nu känns det bra och jag känner att jag äntligen fått ett hem.. Lite bilder från hur det ser ut nu efter städningen (dock finns det inga förre bilder)



Vardagsmrummet (soff/tv hörnan)


Sovrummet


Gosedjursskålen                              Fotografiera/Minnen


Den finaste delen av badrummet

2010-08-28 @ 17:17:03 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

haha jag har inmt gått i skola, elelr jag går rättare sagt inte i skolan längre :P jag har jobbat

2010-08-28 @ 19:33:41
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0