Päls - Förr eller Emot

Vad säger du?
Ska djuren behöva lida och förlora sin päls för att vi ska vara snygga och anses ha hög klass?

               

ALDRIG ALDRIG ALDRIG.. Det är djurplågeri och så egoistiskt som möjligt. Det är samma sak som vår hud skas flås av för de djur som vill klä sig lite snyggt. Jag är emot päls, och bär endast låsas päls. Det är så hemskt att det får gå till så, att man kan göra så mot ett försvarslöst djur. Djur är också levande varelser som oss. Vi männskor överlever utan djurens päls, det gör inte dem. Så tänk på det nästa gång du använder päls, att ett eller flera djur blev lidande för din skull.. EGOISTISKA MÄNNISKOR DJURPLÅGARE!!

2010-08-30 @ 14:11:18 Åsikter Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Dessa bilder får de att vända sig i magen på mig. Jag är så glad att jag för längesedan tog avstånd från päls och köttindustrin.

2010-09-01 @ 13:42:16
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0