Längtar efter hösten

Jag har en enorm längtan efter hösten. Att vandra bland löven, stickat och stövlar, tända ljus/brasa och värmen.
Men jag har alltid tyckte om hösten bäst just för den är den mest mysiga årstiden. Fast jag gillar sommaren med men just pga värmen, solen och badet. Men hösten är mer mysfaktor..

Dessa bilder förknippar jag med hösten!


Min lille plutt förra hösten, då var han grå nu är nästan vit/ljus beige


Jag och Gizmo förra hösten. Då var han bara en bebis..
   

Stickad kofta + skor ifrån halens.se


Bilden är lånad

2010-08-16 @ 13:22:48 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox - TÄVLA OM NITARMBAND

Hahaha fan vad söt han är Gizmo!! Japp, Emelie är min kuse.. Hennes farsa är min gudfar. Har du läst hennes blogg länge??



Psst.. Jag har en tävling på min blogg nu där du kan vinna ett skitsnyggt nitarmband ;D

2010-08-16 @ 17:41:52
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0