Jennie <3 Gizmo

Jag älskar verkligen min hund så otroligt mycket. Han ger sådan glädje dygnet runt, önskade dock jag hade bättre tålamod ibland med honom. Luktandet hit och dit kan vara en såmn pain in the ass ibland, speicllet när man är sjuk och vill bara ut en snabbrunda. Men nu när jag är sjuk så ger han mig så glädje att jag nästan känner mig lite bättre. Fysiskt sätt är jag inte friskare men psykisktsätt så är jag det.
Jag önskar jag kunde skaffa en till Gizmo för 2 sådana underbara personligheter så skulle man alltid känna glädje och kärlek fast dubbelt upp.. Han har ett sådant otroligt bra psyke oc tålamod så det är sinnessjukt. Han är sååå tålamodig med valpar, barn, äldre som kan kräva lite mer men annars och förövrigt så är han en lycklig och kärleksfull hund!

2010-08-13 @ 11:27:06 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

haha håller med dig.. klart man älskar sin hund.. men när man itne vill annat än att bara ligga och vila så är dom fan pain in the ass!!!



tack förresten, gizmo är bra söt han med ;D

2010-08-13 @ 13:13:57
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0